Avoin Keskustelu > Tarkka-ammunnasta yleisesti

Tarkka-ampujakanava

<< < (3/3)

MMä:
Jäsenalue --> Kiltatuoteet --> Ampumapäiväkirja

Ohjeet myös tässä:

--- Lainaus käyttäjältä: Zero The Hero - Syyskuu 03, 2021, 21:49 ---Killan jäsenet saavat kirjan omakseen hintaan 17,50€ (sis postikulut 4,90€). (Hintaa jouduttiin nostamaan koska kirja painaa 10g enemän kuin postin pienin kirjepaketti).
Jos tilaat useamman, on hinta siis 12,60€/kirja + 4,90€.
Kiltaan kuulumattomille hinta on 25€, eli 20,10€/kirja+postikulu 4,90€.
Maksu tilille FI46 8000 1570 7676 90
Viestiksi Ampumapäiväkirja.
Maksun jälkeen toimitusosoite JA PUHELINNUMERO lähetetään sähköpostiin sihteeri@takilta.fi.

Toimitusaika voi työkiireiden takia olla tavallista nettikauppaa reippaasti pitempi, mutta tarkka-ampujalta edellytetään kärsivällisyyttä.

--- Lainaus päättyy ---

JSa:
Nyt pääsin minäkin näitä tankkaamaan. Todella hyvää tavaraa näin vasta-alkajan näkökulmasta, varsinkin nämä luentomaiset sisällöt, joissa käydään perusteita läpi!

Erityisesti tuo "Kalustoluento aloittavalle harrastajalle" (https://www.youtube.com/watch?v=tCTxcCzP1zI) on ehdottomasti sellainen joka kannattaisi tuupata jokaisen lajin aloittamista harkitsevan suuntaan. Tässä tuli vastaukset kerralla useimpiin niistä kysymyksistä mitä olen joutunut tässä vuoden mittaan kelailemaan ja googlettelemaan. Itse ainakin huomasin ajattelevani, että olisinpa nähnyt tuon jo aikaisemmin (vaikka ilokseni huomasinkin että olen onnistunut useimpia tuossa olevia vinkkejä noudattamaan, kiitos muualta saamieni hyvien vinkkien). Videolla vähän pahoitellaan pituutta, mutta olisin mielelläni tankannut paljon pidemmässäkin formaatissa tämän saman asian. Jos jotain kehittäisin, niin enemmän ja isompia kuvia kalvoille asioiden tehokkaammaksi visualisoimiseksi! :)

BotLvL1:

--- Lainaus käyttäjältä: sambay - Joulukuu 27, 2021, 21:18 ---Katsoin joululomalla kaikki kanavan videot läpi. Aivan timanttista kamaa ja paljon tietoa imetty näistä!

--- Lainaus päättyy ---
sama homma tää on kyllä hyvä kanava

oho osu:
Tarkka-ampujakanavalle ilmestyi vuoden alussa uutta sisältöä, valonvahvistimista ja lämpötähtäimistä.

Mahis:
Mulla olisi ehdotus videon aiheesta.

Kysymykset tähtäinoptiikan säädöistä tuntuu toistuvan. Ehdotan videota, jossa käytäisiin perusteellisesti läpi mitä tarkoittaa parallaksi ja miten se säädetään kiikaritähtäimessä. Mikä on diopterisäätö ja mitä se tekee. Missä järjestyksessä nämä kannattaa säätää jne. Järkevää lienee käydä samalla laajemmin tähtäimen ominaisuuksia läpi ja ympätä nuo em. asiat osaksi isompaa kokonaisuutta. Iso otsikko esim. kiikaritähtäimen perusteet ja säätäminen.

Oma osaaminen videon tekemiseen ei riitä, mutta tuossa voisi olla hyvä ja tarpeellinen aihe.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta