Röllipuvusta...

Aloittaja ao, heinäkuu 29, 2004, 17:51

« edellinen - seuraava »

ao

Mistäköhän mahtaisi saada Helsingin suunnalta röllin tekoon tarvittavaa juuttisäkkiä?

ML

Jos ei ole pakko ilmaiseksi saada niin kangaskaupasta saa juuttikangasta, josta itse tein röllin. Eikä se hintakaan tainnut olla kuin pari euroa neliö.

JH

Vuosaaressa on kahvinpaahtamo josta ainakin itse olen saannut sitä.

Porttivahti auttoi ainakin silloin mutta olen myös kuullut että vartija on ollut joskus hankala? Kannattaa soittaa ja tiedustella, numeroa en muista..

Toinen paikka on puolustusvoimien myymälä hämeenlinnassa josta sain sitä myös..

Kysele vielä tuolta myynti/osto-palstalta..

PNo

Eiköhän juuttia saa lähes kaikista kangaskaupoista, ainakin tilaamalla.

Itse joskus tein röllin siten ette siinä on n. 1/3 juuttia ja 2/3 luonnonkuitu kankaita. Ei niin 'coolin' näköinen mutta suht' koht' toimiva.

Tällä hetkellä mielessä pyöriin seuraavan sukupolven rölli mutta siitä lisää sitten kun saan einekset kokoon.

Pete
Taistelutilanteessa tarkka-ampujat voidaan jakaa kahteen ryhmään; hyvät ja kuolleet

Koheltaja

Meiran kahvipaahtamo Vallilan kupeessa, risoja säkkejä sieltä löytyy aina mutta jos haluaa ehjiä pussukoita niin kannattaa soittaa etukäteen ja varata jokunen pussi. Itse aikoinaan hain sieltä kymmenkunta pussia osa niistä meni yhden puvun valmistukseen, valmiiksi "hamputetut" ja värjätyt hapsut olisi seuraavaan pukuun valmiina varastossa mutta kun ei oo kerenny edes aloittamaan  :oops:   Kyyhkyskausikin alkaa kohta eikä ole tällä hetkellä edes puolivalmista pukua, pitää vissiin taas käyttää verkkoa  :(
Kylätason ampuja

JHa

Vähän väärällä palstalla, mutta

minulla on venäläistä kangasnaamioverkkoa josta tekaisee hyvän röllin eikä ole niin työläs tehdä. Ostin sitä Säkyläläisestä Army-liikkestä sikahintaan (on nykyyään todella kortilla) joten jos se kiinnostaa niin lähettele infoa niin keskustellaan hinnasta. Löytyy myös joutilas ehjä M91 kokoa 50 oleva takki jossa on valmis rölli.  Oli minulla käytössä viime Häyhässä ja näkyy jotenkuten killan julkisten Häyhäkuvien neljänneksialimmassa otoksessa..

rölli3

:roll: Terve!

Nummelan Honkkarista näkyi löytyvän (puutarhapuoleta) jute-varjostuskangasta=juuttia koko 1.30x3.10 kokoinen pussukka hintaan 7.50 eeroa pussi.

maahantuojalta mikä nyssykässä oli voi tiedustella lähempiä myyntipisteitä+ eri kokoja eli se on tos alhaalla olkeepa hyvät. 8)

Tarha tuote oy   Sienitie44  Helsinki 09/3505610
Who Dares Wins

Sikakakyösti

Hae Eurokankaasta Petikosta, saat sielt' helpoiten kun nätit tyttöt sulle sitä leikkaa. :wink:

Eikä se maksa edes omaisuuksia.

ao

Kiitos vastauksista. Rölli on valmis (ainakin toistaiseksi, pitää testata vielä maastossa...)