Avoin Keskustelu > Varusteet

Röllipuvusta...

(1/2) > >>

ao:
Mistäköhän mahtaisi saada Helsingin suunnalta röllin tekoon tarvittavaa juuttisäkkiä?

ML:
Jos ei ole pakko ilmaiseksi saada niin kangaskaupasta saa juuttikangasta, josta itse tein röllin. Eikä se hintakaan tainnut olla kuin pari euroa neliö.

JH:
Vuosaaressa on kahvinpaahtamo josta ainakin itse olen saannut sitä.

Porttivahti auttoi ainakin silloin mutta olen myös kuullut että vartija on ollut joskus hankala? Kannattaa soittaa ja tiedustella, numeroa en muista..

Toinen paikka on puolustusvoimien myymälä hämeenlinnassa josta sain sitä myös..

Kysele vielä tuolta myynti/osto-palstalta..

PNo:
Eiköhän juuttia saa lähes kaikista kangaskaupoista, ainakin tilaamalla.

Itse joskus tein röllin siten ette siinä on n. 1/3 juuttia ja 2/3 luonnonkuitu kankaita. Ei niin 'coolin' näköinen mutta suht' koht' toimiva.

Tällä hetkellä mielessä pyöriin seuraavan sukupolven rölli mutta siitä lisää sitten kun saan einekset kokoon.

Pete

Koheltaja:
Meiran kahvipaahtamo Vallilan kupeessa, risoja säkkejä sieltä löytyy aina mutta jos haluaa ehjiä pussukoita niin kannattaa soittaa etukäteen ja varata jokunen pussi. Itse aikoinaan hain sieltä kymmenkunta pussia osa niistä meni yhden puvun valmistukseen, valmiiksi "hamputetut" ja värjätyt hapsut olisi seuraavaan pukuun valmiina varastossa mutta kun ei oo kerenny edes aloittamaan  :oops:   Kyyhkyskausikin alkaa kohta eikä ole tällä hetkellä edes puolivalmista pukua, pitää vissiin taas käyttää verkkoa  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta