^ Miksi pitäisi käyttää samanpainoisia? Tuskin lentoradat kuitenkaan niin hyvin sattuu samaan, että voisi käyttää samaa käyrää.
Aloitin kokeilut siis 150 grainisella ja N550 ruudilla. Aloitin turhan pienellä latauksella kun sai lopulta mennä VV:n maksimilataukseen ja aavistuksen yli. Painemerkkejä ei tullu, mutta hylsyn tilavuus loppuu kesken.
Kokeilin sitten N140 ja pääsin 2,99 grammaan ilman painemerkkejä, mikä on jo reilusti yli VV:n maksimin (2,78). Tarkoitus kokeilla vielä lisätä annosta, mutta työt alkoi häiritsemään...
Parhaiten osumat pysyi kasassa hieman pienemmillä latauksilla tuolla ruudilla, mutta toistaiseksi kaikki osumat on pysyny alle 5cm kasassa 80 metrillä joten uskon että käynti riittää kovemmillakin latauksilla. Voisin vielä kokeilla vaimentimen kanssa, se kun on parantanut käyntiä muulla panoksilla huomattavasti.
Tässä näyttää vain luodit loppuvan jo latausta hakiessa...