Kirjoittaja Aihe: Vortex  (Luettu 181351 kertaa)

MTä

  • *
  • Viestejä: 288
Vs: Vortex
« Vastaus #300 : Tammikuu 14, 2021, 19:41 »

Paha Arkkitehti

  • *
  • Viestejä: 132
Vs: Vortex
« Vastaus #301 : Kesäkuu 30, 2021, 20:24 »
Särkyi omasta Viper pst:stä parallaksin säätö. Pyörii tyhjää. Säätö on nyt minimissään eli ampuminen yli 50 metrin matkalle mahdotonta. Ongelmana on, että en löydä kuittia mistään. Kiikari ostettu ehkä 10 vuotta sitten Jo-kilta. Mitenhän takuu onnistuu ilman kuittia vai tuliko verkonpaino?

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla

Kommentoin ketjuun https://www.takilta.fi/keskustelu/index.php?topic=20261.0 myös Viper HST:n parallaksin säädöstä.

Oliko samaa jäykkyysongelmaa ennen kuin alkoi pyöriä tyhjää?

Ippe

  • *
  • Viestejä: 71
Vs: Vortex
« Vastaus #302 : Kesäkuu 30, 2021, 22:46 »
Särkyi omasta Viper pst:stä parallaksin säätö. Pyörii tyhjää. Säätö on nyt minimissään eli ampuminen yli 50 metrin matkalle mahdotonta. Ongelmana on, että en löydä kuittia mistään. Kiikari ostettu ehkä 10 vuotta sitten Jo-kilta. Mitenhän takuu onnistuu ilman kuittia vai tuliko verkonpaino?

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla

Kommentoin ketjuun https://www.takilta.fi/keskustelu/index.php?topic=20261.0 myös Viper HST:n parallaksin säädöstä.

Oliko samaa jäykkyysongelmaa ennen kuin alkoi pyöriä tyhjää?
En kyllä huomanut erityistä jäykkyyttä. Tämä takuuhomma meni kivuttomasti muuten mutta aikaa meni varmaan 4kk. Sain vielä takasin paremman putken mitä huoltoon lähti. Oma oli sfp malli ja ffp tuli takasin.

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla


Ippe69

  • *
  • Viestejä: 675
Vs: Vortex
« Vastaus #303 : Heinäkuu 01, 2021, 07:44 »
En kyllä huomanut erityistä jäykkyyttä. Tämä takuuhomma meni kivuttomasti muuten mutta aikaa meni varmaan 4kk. Sain vielä takasin paremman putken mitä huoltoon lähti. Oma oli sfp malli ja ffp tuli takasin.

Lähetetty minun SM-G398FN laitteesta Tapatalkilla

Liekö sattumaa, että mulle tuli SFP-putki FFP:n tilalle😀

Minullakin oli parallaksin säädössä ongelmaa. Pienemmälle liikkui hyvin, mutta isompaan päin säätäessä jumi. Edestakaisin "houkuttelemalla" sen sai säädettyä isommalle.

J.J

  • *
  • Viestejä: 569
Vs: Vortex
« Vastaus #304 : Heinäkuu 01, 2021, 20:24 »
Mullapas tuli MRAD ristikon sijaan BDC   :-\ näköjään jokaisella ei mene nallekarkit tasan!