Kirjoittaja Aihe: DTA SRS:lle maahantuonti!  (Luettu 10975 kertaa)

Jan I

  • *
  • Viestejä: 340
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #30 : Huhtikuu 26, 2024, 16:58 »




Juuri noista syistä on kiva kun kiväärissä lukee Sako tai Tikka. Voi soittaa Riihimäelle ja homma hoituu.



[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Hahaaa...
Kerro vielä toinen....

Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Fac ut vivas

psk123

  • *
  • Viestejä: 76
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #31 : Huhtikuu 27, 2024, 08:25 »
Louhisola lopetti, kun Greentrail toi maahan yhden aseen ja sai sitä myöten edustuksen ja nyt hekin ovat lopettaneet. Eli nyt näitä tai osia ei saa mistään. Euroopan tukkuri ei lähetä yksityiselle suoraan, pitäisi mennä sen maan maahantuojankautta mihin ase tilataan.

Juuri noista syistä on kiva kun kiväärissä lukee Sako tai Tikka. Voi soittaa Riihimäelle ja homma hoituu. Jos Louhisola lopetti, niin ei kai se nyt Greentrailin vika ole, jos/kun noita voi kerran tuoda mikä liike tahansa, kenellä luvat kunnossa. Vai onko tässä nyt jotain mitä en tiedä?

Jos nuita voi kuka tahansa tilata, niin mulle ois tulossa euroopan tukkurilla lukko, siinä vois harjoitella miten tilaus onnistuu ja saisi samalla suomen edustuksen itselleen.

MOj

  • *
  • Viestejä: 1.046
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #32 : Huhtikuu 27, 2024, 09:11 »




Juuri noista syistä on kiva kun kiväärissä lukee Sako tai Tikka. Voi soittaa Riihimäelle ja homma hoituu.


[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Hahaaa...
Kerro vielä toinen....

Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Kerronhan minä… Vaikka on oma luotettava kontakti USA: aan, ja kaikenlaista asiaan kuuluvaa on tuotukin useampaan otteeseen, niin mainittu kotimainen valmistaja vetää tässä vertailussa koko amerikkaa perässään raamit kaulassa. Onko sulla toisenlaisia kokemuksia antaa tähän vertailuun?

USA on työläs ja vaikea näissä asioissa yksityishenkilölle (kaikki kestää) ja yrittäjällekin. Muutoinhan Desert Tech: iä roikkuisi joka XXL: län seinällä. Tosin itse en nyt omaa TRG kalustoa tuohon välttämättä vaihtaisi vaikka näin olisikin. Olen ampunut kyseisellä pelillä. Ihan hieno kivääri, ei siinä mitään.

Jan I

  • *
  • Viestejä: 340
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #33 : Huhtikuu 27, 2024, 13:10 »




Juuri noista syistä on kiva kun kiväärissä lukee Sako tai Tikka. Voi soittaa Riihimäelle ja homma hoituu.


[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Hahaaa...
Kerro vielä toinen....

Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Kerronhan minä… Vaikka on oma luotettava kontakti USA: aan, ja kaikenlaista asiaan kuuluvaa on tuotukin useampaan otteeseen, niin mainittu kotimainen valmistaja vetää tässä vertailussa koko amerikkaa perässään raamit kaulassa. Onko sulla toisenlaisia kokemuksia antaa tähän vertailuun?

USA on työläs ja vaikea näissä asioissa yksityishenkilölle (kaikki kestää) ja yrittäjällekin. Muutoinhan Desert Tech: iä roikkuisi joka XXL: län seinällä. Tosin itse en nyt omaa TRG kalustoa tuohon välttämättä vaihtaisi vaikka näin olisikin. Olen ampunut kyseisellä pelillä. Ihan hieno kivääri, ei siinä mitään.
En ala enään avautumaan asiasta, kuten naistenledissäkin sanotaan ettei saa haukkua Suomalaisille Suomessa tehtyjä vehkeitä tai laittaa päänsä ampiaispesään...
Koin sen jo viimeksi...

Mutta mukavaa jos ei ole omalle kohdalle sattunut Pask eiku Sakon kanssa vääntöä materiaali/suunnittelusta johtuvista vioista ja maksanut itseään kipeäksi korjauksesta joka olisi kuulunut takuuseen ja siinä samassa menettänyt yhtä kautta odotellessa korjausta...

Sako/Tikka on juurikin se syy miksei Suomesta tahdo saada oikeita aseita kuten AI ja kyseinen tapaus jne. jne...



Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Fac ut vivas

MOj

  • *
  • Viestejä: 1.046
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #34 : Huhtikuu 27, 2024, 21:58 »


En ala enään avautumaan asiasta, kuten naistenledissäkin sanotaan ettei saa haukkua Suomalaisille Suomessa tehtyjä vehkeitä tai laittaa päänsä ampiaispesään...
Koin sen jo viimeksi...

Mutta mukavaa jos ei ole omalle kohdalle sattunut Pask eiku Sakon kanssa vääntöä materiaali/suunnittelusta johtuvista vioista ja maksanut itseään kipeäksi korjauksesta joka olisi kuulunut takuuseen ja siinä samassa menettänyt yhtä kautta odotellessa korjausta...

Sako/Tikka on juurikin se syy miksei Suomesta tahdo saada oikeita aseita kuten AI ja kyseinen tapaus jne. jne...




Ikävä kuulla jos joku homma on mennyt pieleen.

Mun mielestä epäkohdista kannattaisi aina puhua, koska muuten kuluttajat kärsivät jatkossakin, eikä ne epäkohdat muutu miksikään.

Mulla on Sakon kanssa hommat onnistuneet aina hyvin, eikä lähipiirissäkään ole muistaakseni tapauksia, että ei olisi takuun puitteissa hommia hoidettu, jos on ollut jotain sanomista tuotteissa.

Jos valmistaja/myyjä on ulkomailla, asioitten hoitaminen ei välttämättä ainakaan helpotu.

Jan I

  • *
  • Viestejä: 340
Vs: DTA SRS:lle maahantuonti!
« Vastaus #35 : Huhtikuu 27, 2024, 22:59 »


En ala enään avautumaan asiasta, kuten naistenledissäkin sanotaan ettei saa haukkua Suomalaisille Suomessa tehtyjä vehkeitä tai laittaa päänsä ampiaispesään...
Koin sen jo viimeksi...

Mutta mukavaa jos ei ole omalle kohdalle sattunut Pask eiku Sakon kanssa vääntöä materiaali/suunnittelusta johtuvista vioista ja maksanut itseään kipeäksi korjauksesta joka olisi kuulunut takuuseen ja siinä samassa menettänyt yhtä kautta odotellessa korjausta...

Sako/Tikka on juurikin se syy miksei Suomesta tahdo saada oikeita aseita kuten AI ja kyseinen tapaus jne. jne...




Ikävä kuulla jos joku homma on mennyt pieleen.

Mun mielestä epäkohdista kannattaisi aina puhua, koska muuten kuluttajat kärsivät jatkossakin, eikä ne epäkohdat muutu miksikään.

Mulla on Sakon kanssa hommat onnistuneet aina hyvin, eikä lähipiirissäkään ole muistaakseni tapauksia, että ei olisi takuun puitteissa hommia hoidettu, jos on ollut jotain sanomista tuotteissa.

Jos valmistaja/myyjä on ulkomailla, asioitten hoitaminen ei välttämättä ainakaan helpotu.
Olet oikeassa, pitkä matka harvoin helpottaa hommia ja tuskinpa moni muukaan valmistaja tunnustaa virheitään ettei joudu isoihin korjaus/takaisinkutsu operaatioihin...

Yhden asian kuitenkin tiedän, tähän harrastavaan perheeseen ei tule enään yhtään Sako/Tikka konsernin tuotetta...

Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Fac ut vivas