Kirjoittaja Aihe: Re: Falcon Optics kiikaritähtäimet + muuta kivaa  (Luettu 8425 kertaa)

Madwiller

  • *
  • Viestejä: 89
Re: Falcon Optics kiikaritähtäimet + muuta kivaa
« : Maaliskuu 06, 2018, 20:31 »
Joo itellekki tuli parissa päivässä 100e lisähintaa ja kalliit rahdit vielä kylkeen vaikka oli sovittu hinta ja että sisältää postikulut. Ja ei ollut muuten mikään "tarjous voimassa päivään X saakka" tyyppinen homma :)



Terveisin: Nimimerkillä hyvin pettynyt asiakas (tuote sinänsä oli ihan jees, mutta sopimus on sopimus oli se sitten sanallinen tai kirjallinen)



PS:Vein rahani toiseen liikkeeseen länsirannikolle,kun ei itärajalla raha kiinnostanut.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Vietos

  • *
  • Viestejä: 25
Re: Falcon Optics kiikaritähtäimet + muuta kivaa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2018, 19:05 »
Täällä kanssa samanmoinen kokemus. Putken hinta olikin 50 e suurempi. Jäi putki tiskille.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

harrisaar

  • *
  • Viestejä: 387
Re: Falcon Optics kiikaritähtäimet + muuta kivaa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 07, 2018, 19:30 »
Oho!Eipä kovin hyvää mainosta tälle liikkeelle.Täytynee pysyä sieltä visusti poissa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

JGr

  • *
  • Viestejä: 27
Re: Falcon Optics kiikaritähtäimet + muuta kivaa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 08, 2018, 09:55 »
Homma karkaa nyt vähän lapsesta. Ei SAR ole huono kauppa, vaikka joskus saattaa sattua "mokia" puolin jos toisin. Omassa tapauksessani (josta kirjoittelu läksi liikkeelle ja viestini poistettiin omasta pyynnöstä, valitettavasti vaan vähän myöhään) kauppatilanne meni OK ja olin tyytyväinen, mutta webbisivuilla ja TA killan puolella oli vanha hinta, jolloin JÄLKIKÄTEEN syntyi "Voi vit...." fiilis. Sattui olemaan asiaa samassa paikassa olevalle asesepälle, niin tuli siinä yhteydessä avauduttua asiasta paikan päällä. Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, ettei kauppiaalle jäänyt mahdollisuuksia korjata tilannetta. Mietin kuitenkin omaa reaktiotani tilanteessa ja totesin itsekseni sen olleen suhteeton asiaan nähden. Kävin seuraavana päivänä SARrilla uudelleen ja keskustelimme tapahtuman auki erittäin hyvässä hengessä ja itse pahoittelin omaa käytöstäni tilanteessa. Keskustelun aikana Marko tarjoutui myös uudelleen hyvittämään hyllyhinnan ja webbihinnan eron.



Pysytään siis asialinjalla, eikä lähdetä somelle tyypilliseen kauhisteluun. Itse olen jatkanut kaupankäyntiä kyseisen puulaakin kanssa ja aion myös tehdä niin jatkossakin. Jos kokee, ettei tuote tai hinta ollut sitä mistä sovittiin, niin oman kokemukseni perusteella suosittelen ottamaan yhteyttä myyjään. Eiköhän asioihin saada selvyys, kun vain annetaan mahdollisuus selvittää asiat ;)



Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla



« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

MaR

  • Hallitus
  • *****
  • Viestejä: 203
Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2018, 10:41 »
Täällä voi jakaa kokemuksia eri liikkeistä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Poikanen

  • *
  • Viestejä: 346
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2018, 18:14 »
En nyt ole ihan varma onko tämä sopiva topic tähän, mutta ihan hyvät 24h alet CDSG:llä latauspuristimista. Toimituskulutki jäi alle 10 punnan ko tilaili sopivan pienesti leen käsipuristimen ja jotain pientä siihen kylkeen. Rock chucker kitti nyt ainaki vaikuttaa halvalta.



http://http://www.cdsgltd.co.uk/clearance-sale
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Templar

  • *
  • Viestejä: 151
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2018, 20:57 »
Lainaus käyttäjältä: Poikanen post_id=90397 time=1523286898 user_id=1077

En nyt ole ihan varma onko tämä sopiva topic tähän, mutta ihan hyvät 24h alet CDSG:llä latauspuristimista.



http://http://www.cdsgltd.co.uk/clearance-sale


Kiitos tästä vinkistä, hyviä tarjouksia oli. Leen classic Turret -puristin lähti matkaan alle satkulla +postit.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

MichaelOneni

  • *
  • Viestejä: 2
Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #7 : Elokuu 04, 2018, 06:32 »
Tieda nyt kuuluuko tama varsinaisesti tanne "Moto" osastoon,mutta kuitenkin

taytyy antaa "Ruusuja" EagleMotorssin Koskiselle asiallisesta CF-Moton takuu yms toiminnasta. Homma toimii todella asiallisesti suosittelen.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

MOj

  • *
  • Viestejä: 1.048
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #8 : Elokuu 18, 2018, 22:20 »
Jos joku tarvitsee Ceracote pinnoitusta aseisiinsa, kehotan kääntymään Viitasaarella sijaitsevan Ceramet Oy:n puoleen näissä asioissa.



Olen käyttänyt siellä vuosien saatossa kaikki kiväärin piippuni, tukkini, ja ison liudan muita aseen osia. Laatu ja palvelu on ollut aina erittäin hyvää ja mikä poikkeusellista asennevammaisessa nykymaailmassa, siellä suhtaudutaan asiakkaan vaatimuksiin todella positiivisella tavalla.



Suosittelen lämpimästi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Homer

  • *
  • Viestejä: 689
Re: RE: Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #9 : Elokuu 19, 2018, 10:39 »
Lainaus käyttäjältä: "MOj"
Jos joku tarvitsee Ceracote pinnoitusta aseisiinsa, kehotan kääntymään Viitasaarella sijaitsevan Ceramet Oy:n puoleen näissä asioissa.



Olen käyttänyt siellä vuosien saatossa kaikki kiväärin piippuni, tukkini, ja ison liudan muita aseen osia. Laatu ja palvelu on ollut aina erittäin hyvää ja mikä poikkeusellista asennevammaisessa nykymaailmassa, siellä suhtaudutaan asiakkaan vaatimuksiin todella positiivisella tavalla.



Suosittelen lämpimästi.
Hyvä, olen tässä "suunnitellut" asiaa jo muutaman vuoden.

Mitä etukäteistoimia pinnoitus vaatii piipulta + lukonkehykseltä, muuta kuin irrottamisen tukista?



M39 voisi olla vinkeän näköinen FDE-värisillä raudoilla ;)



Lähetetty minun SGP621 laitteesta Tapatalkilla



« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

MOj

  • *
  • Viestejä: 1.048
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #10 : Elokuu 19, 2018, 12:04 »
Mä olen itse tulpannut piiput ja suojannut osat pääosin ennenkuin olen toimittanut pinnoitettavaksi, mutta käytännössä ei tarvi tehdä tätäkään itse jos ei halua, toki vaikuttaa kustannuksiin jos tekevät sen Cerametilla. Muita valmisteluja ei tarvita.



Raudat irti, toimitus Ceramet Oy: lle, siellä puhaltavat raudat ja pinnoittavat ohjeiden mukaan.



Aika hyvä valikoima löytyy hyllystä ns. taktisia värejä ja saavat tilaamalla mitä tahansa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Haukkam

  • *
  • Viestejä: 84
    • Haukka precision
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #11 : Syyskuu 25, 2018, 21:57 »
Joensuun Sar:ille pisteet hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta ja kuluttaja ystävällisistä hinnoista.



Finnaccuracylle myös pojot asiakaspalvelusta ja nopeasta toimituksesta
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

jukka71

  • *
  • Viestejä: 86
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #12 : Lokakuu 23, 2018, 13:47 »
Täältä kans kehut FinnAccuracylle. Myös kauppojen / oston jälkeen sieltä saa avuliaasti neuvoja. Ja tuskin tuota pätevämpää liikettä voi aseoptiikkaan edes löytää.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

JVa

  • *
  • Viestejä: 12
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #13 : Lokakuu 23, 2018, 15:26 »
Joensuun SAR:sta puheenollen - varmasti sattuu kämmejä silloin tällöin vähän jokaiselle, mutta meikäläistä SAR on kerta toisensa jälkeen palvellut ensiluokkaisesti. Välillä olen tehnyt hankintoja ja välillä on tehty asesepäntöitä sekä etänä hyvinä neuvoina, että paikanpäälläkin sitten tarvittaessa.

Minulla ei ole heistöä kuin hyvää sanottavaa, siksi uskallan suositella liikettä muillekin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

MMä

  • *
  • Viestejä: 790
  • Mielipiteeni eivät välttämättä edusta työantajaani
Re: Risuja ja ruusuja aseliikkeille
« Vastaus #14 : Lokakuu 23, 2018, 21:51 »
Enpä ole muistanut kehua FA:n palvelua täällä. Alansa ykkönen. Palvelusta kertoo se että osat tulee vaikka Lohtajalle ja asennetaan ennen ensimmäistä kisarastia kun on luvattu kamat kisaan. 5/5
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »